söndag 20 maj 2012

Vita Happy Lights slingor!


Godmorgon där ute!

Dagens första kopp kaffe, solen som skiner (hoppas den varar!!!) och en ledig söndag som givetvis är späckad med saker att göra!
Tänkte dock försöka dra djupa andetag och gå ut i trädgården för där försvinner tid och rum och det är lite lättare att varva ner...(för ja det är mycket nu, behöver andas lugnt lite...)


Överhuvudtaget är väl detta en tid då de flesta av oss har så mycket att göra?!
Det är konfirmationer, studenter, idrottsevenemang, födelsedagar som duggar tätt och en massa andra trevliga saker men nog kan det vara svårt att få livet att räcka till ibland...

Det som alltid gör mig glad är snygga inredningsdetaljer!
Nu har vi fått hem vita ljusslingor från Happy Lights!
Här fotade hemma på det svarta skåpet som är en favorit att pynta efter säsong.
Denna helg är det hägg som blommar i favoritvasen!
 
 


Ljusslingan finns med 20 eller 35 bollar och den hittar du i nätbutiken.
Jag har också fått påfyllning av de rosa och turkosa slingorna.

Nu ska jag ut i grönskan som nästan är overkligt vacker när man tittar ut genom fönstren... Jag är verkligen glad att vi inte har många gardiner i det här huset för inget slår det som finns utanför rutorna...

Skön Söndag!

Kram!

5 kommentarer:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh dom är så fina boll ljusslingorna, kan bli en till hösten. Ha en bra dag/Kram Theres

Lilla Majken sa...

Vilken snygg ljusslinga, skulle vilja ha en sådan på altanen men jag antar att den inte är för utomhusbruk. Jag kollar in butiken.

Kram Therese

Elna sa...

Slingan är jättefin. Vackra bilder du bjuder på. Ja nu är det grönt och fint och allt börjar blomma så nätt. Du får ha en skön och avkopplande dag.

Kram
Elna

Mamma C sa...

Superfina dessa bollslingor. Ha en fin dag i solen och tack för receptet i förra inlägget.
Kram mamma C

Malin`s Diner sa...

Älskar solen, och visst stannande den hela dagen!

Kram Malin