tisdag 15 maj 2012

Dags för lite blont igen!


Före...

Godmorgon!

Solen skiner, det är vackra blomstertider och med kaffekoppen i högsta hugg far jag omkring och fixar en massa här innan jag ska iväg på ett efterlängtat besök hos frissan!
För nu är det bye bye till det bruna håret och dags för lite mer sommarkänsla med blonda längder... Körde samma variant förra året med mörkare på vintern och blondare till sommaren, passar mig perfekt som gillar lite variation.

Så vi ses sen!
Förhoppningsvis med en blondare look då!

Ha en fin fin dag!

KRAM


3 kommentarer:

House number 11 sa...

Härligt lycka till!
Kram Jenny

Malin`s Diner sa...

Jag gör precis samma som du, sommar = blond!

Kram Malin

Malin`s Diner sa...

Ooops, det visade sig visst att jag också ska till frissan idag. Vilken tur att jag öppnade min kalender... Hade inte varit bra att missa den tiden, då det är svårt att få tid.

Kram från en som snart också är blondare...