torsdag 24 maj 2012

...ännu ett snyggt...


 Halsband nätbutiken, tunika Odd Molly


God Morgon på Er!

Första koppen kaffe och man börjar känna sig som en människa igen!
Usch vilka mardrömmar jag hade inatt...
Såna som sitter i långt efter att man vaknat också, precis som att de försöker säga en någonting, få en att tänka efter om vissa saker...


Men nu till något annat!
Det blir bilder på ett smycke idag igen, för det är så roligt med dessa "juveler"!
OCH de är så populära!

Vi tjejer gillar ju att piffa till det.
Smycken gör folk helt klart glada!

Detta halsbandet är så läckert tycker jag.
Tre olika kulor med snygga detaljer och tunna kedjor i en toffs nertill.

Nu ska jag snart susa iväg och hämta ett stort lass med blommor.

Sen blir det full rulle igen för nu ÄR bråda tider.
(därav få kommentarer hos er andra tyvärr)

Vi ses!

KRAM!

4 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Åh, tassels! Superfint!

Ha en bra dag i solen! Jag är ledig och ska njuta fullt ut hela dagen, och kvällen.

Kram Malin

Rut och Signe sa...

Usch! Mardrömmar är inte roligt att minnas. Har några stycken som jag nog aldrig glömmer, men de vill jag inte ens delge någon annan eller, fy. Finfint smycke! Idag har jag varit andra dagen på mitt nya jobb som barnskötare på Waldorfdagis i stan. Så underbart! Här kommer jag att trivas.

Ha det gott, Marie

Anna Stenberg sa...

Hoppas att dagen varit mysigare än natten! Jättefina smycken... och blommor! Vad långt våren har kommit hos er! Anna

Maja Möbler.se sa...

Fint smycke och jättefin klänning/tunika. Den där färgen brukar jag leta efter.
Hoppas att mardrömmen ger sig av snart! Hälsningar Maja