lördag 11 februari 2012

Testar, -och reportaget

Ny dator nya upptäckter...och ja, en del nya problem om man såger så...
Mycket med hur det tekniska ska lösas när programmen är annorlunda.
Går således lite fram och tillbaka med det hela. Massvis att få kläm på!  Bla bildernas storlek,- blir de för små på skärmen efter förminskningen...avskyr teknik alltså!

Den omtänksamme kunden som såg mig i tidningen häromdagen borta i Enköping var så snäll att ta med den tillbaka till Knäred när han skulle hem och hålla helg!
Tack!
Det var ett reportage om tulpaner där jag fått komma med lite tips och förslag.
Tidningen heter ENA-HÅBO Tidningen (Enköping) och delas ut till alla hushåll.
Jaha, detta är ett inlägg för att testa lite...
Ser verkligen inte ut som i min gamla dator dock!

Fortsatt finfin lördag!
(Man skulle ju varit på bloggevent i Malmö nu eller hur?!!)
Tänker på dem i alla fall, de har säkert sååå kul!
TJING!

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis! Nu måste jag nog ta o köpa lite tulpaner du smittar mig. ha super skön söndag kram Beijan