torsdag 9 februari 2012

Något litet nytt...

Bilder Bolig Magasinet/Foto Lisbett Wedendahl

Superläckert,- danskt förstås!

Godkväll!

Har ni haft en bra dag?
Jag har haft det stora nöjet att få hjälpa till att slänga ut ett kök idag. Ja, det var trevligt, gillar inte att sitta på ändan framför datorn för mycket, så avbrott är alltid bra!

Såna här hem får mig glad. Det känns så spontant snyggt, fast att det givetvis är väldigt genomtänkt!
Så otroligt schyssta  möbler och detaljer, hur får man till det där alltså?! Skulle behöva slänga ut allt här hemma...

Ja alltså, en liten liten förändring någonstans här hemma och så hade det nog stillat mitt begär efter någon slags förnylese i inredningen... Typ en cool Kartell pall eller en hängare från Eames, som ni ser längre ner...  Något som syns lite... Som inte bara är "beige"...

Hängare; Hang it All, design Eames.
Finns i detta läckra hem, kanske till vår hall också...

Bilden under är från ett annat hem, och vad ser vi, jo...-
 Hang it All design Eames igen.

Bild Bolig Magasinet/Foto Thomas Dahl

Denna årstid kliar det i förändringsfingrarna.
Vad ska man ge sig på liksom...
Får klura lite mer...

TJING!


7 kommentarer:

No34 sa...

Den hängaren skulle mina dagbarn bli glada av att hänga upp sina kläder på i hallen när dom kommer till mig!!!
Kram Kate

Annika sa...

Den hängaren har jag i badrummet och bara älskar den!!!
Tackar dig för din inspirerande blogg och din fina webbutik som har en service utan dess like.
Kram och önskar dig en underbar fredag.
Annika

design elements sa...

lovely home...so cozy decorated. happy FRiday

gamla skolan sa...

Håller med dig !! Just nu vill jag sälja alla mina saker och börja om , jag är lite trött på det romantiska och vill blanda upp det med modernare saker ! Älskar Eames stolarna på bilden !!!
Önskar dig en riktigt fin helg !
Kramar // Susanne ♥

EvaB sa...

Glada hängare!

Du finns omnämnd på min trädgårdsblogg i dag, kanske du känner igen prylen jag köpte hos dig förra sommaren.
En härlig februarihelg önskas dig o familjen.
Kram Eva

Lenas trädgård sa...

Njaa, jag tycker nog mera om ditt hem, med din inredning. Så som jag har sett, det är mera i min smak. Tycker du har ett såå vackert hem - och miljön runtom! Var du glad över det!...Men jag vet...ibland vill man bara byta ut sitt egna!
...Men jag njuter av allt det du visar från ditt hem!
Kram Lena

Mariette sa...

Tack Annika!

Kram Mariette