fredag 18 november 2011

Igår var det ett nytt gäng...


...och så blev det redan fredag...
...hur gick det till?!!!

Kan det vara för att jag haft så trevliga tjejer/damer på kvällsbesök i butiken denna vecka som man tappat tidsperspektivet?!

Lite blandade bilder från igår blir det förstås här idag, både på tjejerna och lite kransar och dekorationer!

För snart knackar advent på juh!


 Fjorton stycken pysslare var det igår också, (precis som kvällen innan). De jobbade på för fullt och var så duktiga!!!

Och sen att se dem gå hem och vara sååå nöjda och glada för sina mästerverk, det är verkligen JÄTTEROLIGT!!!!


I eftermiddag ska jag hämta hem barnen,(längtar), som bott hos farmor de sista dagarna,- eftersom det blivit sena kvällar (och mannen också jobbar borta!)

Så ikväll blir det bara fredagsmys..... och deras önskemål som gäller!

Hoppas du har en finfin fredag!

KRAM
Mariette


11 kommentarer:

Unknown sa...

nice work...i love to work with moss and pine...lovely
simona

Anonym sa...

Fina bilder och du får också ha en riktigt skön kväll.

Kram

Anonym sa...

Hej, Mariette!

Jag har lyst med min frånvaro ett tag men har varit tokförkyld och när jag trodde jag var på banan igen fick jag bakslag med öroninflammation. Har inte missat att följa din fina blogg och de vackra bilderna.

Vill skriva ett stort GRATTIS! Så kul för dig att du fick en helsida och blev så uppmärksammad.

Trevlig helg!

Fredagskram (den är smittfri)
Renate

Anonym sa...

Hej!
Vart hittar man den fina kuddmossan som du har använt på översta bilden? Finns den att köpa eller är det skogen som gäller?

Mariette sa...

Hej Renate!

Du ska veta att jag uppskattar dina alltid så fina och trevliga hälsningar!
Hoppas att du snart är kärnfrisk igen!!! *Kram!*

Hej Anonym;

Kuddmossa kan man köpa i sin blomsteraffär.

Trevlig helg på er!

Anneli sa...

Vill vara med!

Förstår att ni hade det mysigt...att stå och pyssla och "tjöta" samtidigt!
Härligt.

Ha en fin helg och njut av att barnen är hemma igen,
Kram Anneli.

Moodboardwithflowers sa...

Grattis grattis grattis! Det är så kul när fina människor uppmärksammas så!

Vilken kväll och så mysigt det ser ut. Jag har iaf fått inspiration till piffa i ordning! Tack tack!

Och trevlig helg!

Nu ska jag spana in webbshopen!

Live från radhuset sa...

Önskar att jag bodde betydligt närmare. Då hade jag bokat in mig. Skön fredag!
Katarina

EvaB sa...

Så fint kursresultat!

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad mycket fint.Skoj med lite kurser.Önskar dej en mysig och skön helg.Kram Rita ♥

Fröken Grön sa...

Vilken dröm att få vara i din fina blomsterverkstad och lära sig att göra så fina saker!
Njut av din helg!
/Anna-Karin