fredag 13 maj 2011

Snurrigt,- och en spännande dag!

I stora rummet...

Vad var det som hände med blogger idag?
Hela dagen har det legat nere, dvs man har inte kunnat gå in på sin instrumentpanel och göra inlägg/redigera inlägg och inga hälsningar har man kunnat skriva heller...

Nu när allt funkar igen är kommentarerna borta och inlägget jag postade igår ligger som fredagens inlägg, dessutom var etiketterna fel....Helt snurrigt!

Hemma hos oss har det i alla fall varit en spännande dag med fotografering till Metro Bostad.

Så därför har jag just nu ett väldigt välstädat hem med extra många underbara blommor lite varstans att njuta av inför kommande helg!

Fotade en del när nu allt var "tiptop" så jag tänkte visa en liten bildkavalkad från oss imorgon.

Liljor i köket...

Godnatt!

7 kommentarer:

Noamaja sa...

Ja minst sagt snurrigt med blogger...

Så spännande med reportaget! Ni har ett så fantastiskt hus!

Önskar en fin helg!

Dronninghuset sa...

ja, mye rot i går, men forsvunne innlegg dukket opp igjen heldigvis... nydelige bilder.
ønsker deg en riktig god helg,

hilsen Tove

Karin A sa...

Fniss, jag märkte ingenting då jag var bortrest med jobbet torsdag-fredag. Snacka om lägligt! ;) Kul med reportaget, jag ser fram emot bildkavalkaden. Ha en underbar helg Mariette! Kram

Norregård sa...

Ser fram emot bilderna;o)

Kram Malin

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Spännande, ser fram emot morgondagen! :)

Kram kram

LOPPISLIV sa...

Halloj Mariette! Ohhh så spännande med fotografering och jag ser ju att ni fått er soffa också, såååå snygg, ni har avtagbarklädsel på er va? En bra idé när man väljer en ljusare klädsel, du är väl hel nöjd kan jag tro :-)) Vad fin du blev som blond igen, en skönhet klär i allt. Kraaaam Paula, trevlig helg!!

Maria sa...

Tittar in och önskar dig en trevlig helg. Nu när äntligen bloggen fungerar. Kramar från Maria