söndag 22 maj 2011

Ny eller vintage?

Klänning Vila
***

Hej på er där ute!

Hoppas helgen är bra, solig och trevlig!

Igår firade vi min mamma som fyllde år tidigare i veckan.
Då hade jag denna klänning som jag hittade förra helgen.
Visst ser den lite vintage ut?
Skulle lika gärna kunnat vara en gammal klänning...

"Mamma, det är din stil", sade Olivia
Så då var det ju bara att köpa!



I bakgrunden den fina fina byggnaden som är en gammal kraftstation.
Utsikten från vår trädgård...

Njut av syrenernas tid!/ Mariette

12 kommentarer:

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Jättevacker klänning,verkligen sommrig.

rosenälvorna sa...

Hej, mycket vacker klänning påminner om en klänning från By Ti Mo, som är mitt favoritmärke.//Christina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad du är vacker och klänningen är vacker, som sydd för dig (håller med din dotter). Bilderna på dig är alltid så fina och kanske har det betydelse att det är någon av dina kära i din familj som tar bilderna. Önskar dig en underbar dag!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den är underbart fin din nya klänning, så somrigt det blev med rosen i håret. Klänningen passar dig perfekt, jag håller med Olivia.
Kramar
AnnaMaria

Johanna Stålros sa...

Ja jag håller med dig- verkligen vintage känsla över den! Du är jättefin i den/ Johanna

Daniella Witte sa...

Vilken fin klänning! Den klär dig fantastiskt bra.

Tack för din rara hälsning hos mig. Den värmde:)

Ha en fortsatt fin söndag! Kram Daniella

Lilla huset på prärien sa...

Åh vilken underbar utsikt ni har Mariette! Och så vacker du är! Vacker som en dag. Ljuvlig klänning. Visst är det härligt nu på vårkanten. Jag njuter så mycket jag kan - snart är full sommar över oss. Då ska jag njuta av den också ;)

Kram Jenny

Myhome sa...

Så nydelig du er i den flotte kjolen!!! Så sommerlige bilder, det ser skikkelig varmt og deilig ut hos deg, her har vi hatt en kald og regnfull helg..helst innevær.
Kjempeflott utsikt fra hagen!!!
Klem Anita

stimpilina sa...

Hej hej...
Såg den fina tavlan Happiness och blev kär... och så var den slutsåld!!! Kommer den att komma åter till din butik? Tack för din fina blogg Kram Lina

Maria sa...

Underbart söt och kvinnlig klänning...I like :) Hoppas du får en skön söndagskväll, Kramar Maria

mammaxtre sa...

Klänningen är helt klart min stil. Nu måste jag till Vila. Tack för tipset :-)

Anonym sa...

Så fin klänning, den passar dig super! Nästan så du skulle kunna stå brud i den! :-) Ha det gott!