tisdag 17 maj 2011

Grattis älskade mamma...


Jag hoppas de flesta här i världen får chansen att tycka detta,

- att just ni har världens bästa mamma!

Jag har världens bästa mamma!
Idag fyller hon 65 år!!!

Tiden som går och som man blir extra påmind om vid varje födelsedag...
Jag plockar alltid liljekonvaljer till henne så vi får se om jag får ihop några ikväll, det är nämligen tradition. Det är liksom hennes blomma...

Bästa mamma med barnens kusin Nova på väg till Stockholm, och som världens bästa mormor/farmor så sitter hon och spelar kort i bilen också för att underhålla barnen!!!

Grattis mamma!

Kram Mariette

3 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Hej, jag har också en toppenmamma, som så gärna hjälper mig med tvätt och strykning, när hon är här. Även hon är ett majbarn, men hon fick en hel massa kryddväxter av mig i stället för blommor, vilket också uppskattades//Christina

Eva sa...

Underbart att ha goda mammor! Min är julibarn och hennes födelsedagsblommor är doftande gammeldags rosa rosor.
Hälsa Britt och gratulera så mycket!
Eva

EvaB sa...

Ja,nu fingrade jag visst på fel tangent, men du vet väl vilken Eva som skickade förra kommentaren...