torsdag 28 april 2011

Vitt och vackert!

Ännu en härlig solig dag!
Helt makalöst så vackert det är ute nu...Man får nästan nypa sig armen för det var inte länge sedan det var vinter ju!

Denna kanna landade nyss i nätbutiken. Ljuvlig till sommarens fikastunder!

Campanula

Vad är väl vackrare än vita blommor?

 Jo lika vackert som vita golv...vilket jag ska fortsätta på idag. Är ju så sugen på att prova de där målade grå rutorna också... Tålamod är inte min starka sida!

Önskar dig en strålande dag!

10 kommentarer:

Ljuva Drömmar sa...

Visst är det härligt ute just nu. Dock lite stressande att hinna med allt planterande nu när det blev sommar helt plötsligt. Jag håller med dig om vita blommor, såå snyggt! Jag har köpt flera vita till balkongen i år.

Kannan var ljuvlig. Jag har försökt göra liknande på min keramik-kurs men inte riktigt lyckats...

Hoppas du får en härlig dag, kramar Maria!

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh den ljuvligaste utav kannor, så himla snygg och så blommorna då... jag känner att jag bor på fel breddgrad... Mari.

Vintage House sa...

Visst är det helt ljuvligt ute
kanna är kanon och blomman så vacker...
Kul att se golvet
kram
sandra

Norregård sa...

Hej!!
Ljuvligaste kannan visar du idag;o)

Kram Malin

Ullis sa...

ljuvlig kanna! och de små klockorna på bilden är så fina!
Ha en skön dag!
Ullis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vita golv och vita blommor, jag håller med helt om att det är vackert. Vitt är sommarens färg för mig, då ska det vara skirt med mycket fladder i tyger.
Kramar
AnnaMaria

Designe sa...

Så fin kanna och underbara blommor! :) Kram

fröken knopp sa...

Mm...så vacker!!

O vädret, kan man annat än att njuta?!

Varmaste Kramarna Elin

HEMLÄNGTAN sa...

Jasså, en till med dåligt tålamod. Hoppas dock att det blir rutor iallafall, det är ju så snyggt!!!

Kram, Jenny

Det vita dårhuset sa...

Inget ;)

Hoppas helgen blir detsamma ;)
Kram Erika