onsdag 2 mars 2011

Jag rensar cash,- och hårfärgen...

Lite vår förtjänar en silverbricka...


Godkväll där ute!

Jag bara undrar,-vart tog denna dagen vägen...
Dagen började med lyckorus över alla fina saker som kommit hem, både från leverantör och sen allt fint mamma köpt på auktion. Oj vilken skattkammare jag klev in i idag morse!

Sen tog jag tag i en grej på datorn som jag skjutit upp. Man gör ju gärna det med sånt man vet kommer att vara lite jobbigt...
Sen blev jag sittande med samma problem heeeela dagen!

19:08 hade jag löst det! Gissa om jag sträckte händerna i skyn och jublade!!!?!
Då hade jag rensat cashen som slutpunkt, och sen var det klart!
(Nej, jag var inte i nån butik och rensade cashen!) Jag fick googla själv...

Japp, jag körde på fortsatt mörkt hos frissan. Trivs så bra i det. Bara lite ljusa slingor för att lätta upp det hela... Här har hela håret fästs i en stor "bulle" på sidan som inte syns på kortet, gjort av frissan (tack Johanna!).

Ja hörni,... 38 år och så fina kråksparkar runt ögonen!!! That`s life!
Och jag vill inte vara 20 igen, för 20 var jobbigt... så det är bra med det.

Hoppas ni haft en fin dag!
Nu ska det drickas en god kopp te...

14 kommentarer:

Norregård sa...

Så fin du är, men allt klär en skönhet! Jag fyller 40 i år & skulle inte heller vilja vara 20 igen;o)

Kram Malin

Kringlor och krusiduller sa...

Håller verkligen med dig. Jag skulle absolut inte vilja vara 20 år igen, det var en ganska jobbig tid då man inte visste vem man var eller vad man ville i livet.

Nu när man är 38 (ja, vi är tydligen lika gamla/unga :-)...) så känns ju livet mer lugnt. Och du - kråksparkar runt ögonen är bara fint tycker jag :-)!

Må så gott!

Kram/ Åsa

HEMLÄNGTAN sa...

Så tröttsamt med sådana problem som drar ut så på tiden. Skönt ändå att du fixade. Kanske du kan ägna dig åt dina nya fina varor imorgon?

Fina du! Det blev jättebra med håret.

själv så är det ganska tungt, ja du vet ju vad det är...

KRAM!!!

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad fin och söt du är tycker jag:):)...Kråksparkar hihi det har jag aldrig hört. Vad skall jag säga då som fyller 43 brrrrr, dubbla kråksparkar kanske hihi. Vad duktig du är som fixade det, hade jag aldrig gjort. Skriker på serviceteknikerna istället, suck....Jag är klippt värdelös. Ha det gott vännen/ Kram A

Linda Knäred sa...

Hej!
Har inte hunnit titta in till dig och på nyheterna;(
Det har varit fullt upp med jobb och kalas......
Melvin fyllde 5 år idag och hade beställt spaghetti och köttfärsås....

Vad du blev fin!
Jag själv blev svart med en röd stor sned slinga;)
Vi höres någon dag!
kram från björkered

Signe 1 sa...

vad fin du är vännen!! sorry för att jag har varit dålig med kommentarer, men livet har gått före med en son som är väldigt sjuk och jag har bott på barnkliniken en period...usch vad dåligt man mår när ens barn inte mår bra:-((

ta hand om dig!

stor kram sofua

VitaVardagen sa...

Vår på silverbricka... härligt :) Kram Johanna

Anonym sa...

Sötis som en nyutsprungen ros! Fräscht med de ljusa slingorna ger liv i håret och du klär så bra i det mörka. Kråkspark runt ögonen är charmigt! Det ska ju synas att man levt utan rynkor skulle ansiktet inte ha något liv.

Vill inte heller vara 20 igen men yngre skulle jag inte ha något emot + den erfarenhet jag har nu.

Trevlig lill-lördag Renate

Norrfrids Eija sa...

Vore det inte för kråksparkarna (som är charmiga) skulle du se ut som tjugo - och ha en 38-årings livsvisdom! Vem vill vara tjugo igen med all den osäkerhet och otrygghet det innebär, inte jag! Det är nu man vågar och tar för sig i livet, härligt!
Ha det fint!
Eija

Mitt hvite hus sa...

Her var det vakre blomster du.. først de skjønne stemorsblomstene..så en vakker blomst i siste bilde..

en vakker dame er 0))med et varmt smil

klemmer 0))

Anonym sa...

Jag ser bara en snygg tjej, "rynkorna" är inget att fästa sig vid. fint med slingor också.
Ha en bra dag! kram!"
Lenas trädgård

UlricaA sa...

Håller med dig, skulle inte heller vilja vara 20 igen. Det var en rörig tid! Ditt mörka hår är kanonsnyggt, fortsätt med det! Och ha en helt underbar torsdag! kram!

Unknown sa...

Du är jättefin! Ja ser likdan ut runt ögonen när jag smilar. Det får man bjuda på!
Vilken lycko som har en mamma som handlar på auktion. Jag funderar på skylten, kan jag köpa de av dig?

Kram Anna

ps du kan maila mig om du vill om den.

Bitte sa...

Vad fin du är på kortet! Kråksparkar hör till, jag har några också som jag inte verkar bli av med ;-).

En kompis berättade att när hennes son var liten hade han stirrat länge på henne en morgon, sedan hade han strukit henne försiktigt på kinden och sagt: Stackars dig mamma som har gått sönder. Då hade han syftat på hennes rynkor kring ögonen... :-).

Ha en fin dag!

Kramar
Beatrice