tisdag 28 december 2010

Bläddra bland våren...

GreenGates Vår/Sommarkatalog

Bland det bästa just nu är att få titta i leverantörers nya kataloger, planera, beställa...se allt det ljusa nya och fräscha som kommer. Mmmmm, den där våren är efterlängtad...


Ovan skymtar Bloomingvilles nya katalog.

Jag gillar GreenGates stjärnserie, känns riktigt fräsch. Sen står sig de där prickarna och blommorna säsong efter säsong, alltid lika fint. (Ja lite suddigt, var är ljuset?!)

Visst blir man glad av färgerna?

Lite mer färg behövs absolut i tillvaron tycker jag, klär vilken vit inredning som helst!

VI SES!

KRAM

15 kommentarer:

Mejrams! sa...

Nej men Mariette är du redan inne på våren! Jag ligger i hårdträning för att försöka vara här och nu och så frestar du med härliga vårbilder. Så nu tar jag några djupa andetag och återgår till nyårsplaneringen./Kramen

Norregård sa...

Hej!!
Vilket fantastiskt roligt jobb du har;o) Känns krispigt & vårigt!
Man jag tänkte ta en tur på längdskidor i em så jag stannar i vintern ett tag till;o)

Kram Malin

Anonym sa...

Hej, Marika!

Jag är fortfarande kvar i vintern i alla fall till efter nyår.

Härlig ögongodis du bjuder på! Fräscht med både stjärnor och prickar.

Färg piggar alltid upp tillvaron!

Kram Renate

Norrfrids Eija sa...

Här sitter jag och svettas över en massa siffror på papper och behövde en brejk...vilket roligt jobb du har med din butik, tänk att få se alla vårnyheterna före alla andra....nåväl, drömma sig bort med ditt ögongodis kan man alltid. Tack för vårtitten, längtar längtar längtar!
Eija

Hem ljuva hem sa...

Ja nu längtar man lite efter andra färger då julen har gått i de röda färgerna. Men våren får vi nog vänta på ett tag till men inne kan vi ju tjuvstarta. Jag fick Jotex katalogen igår och där finns ju så mycket härliga textiler och saker.
God fortsättning...
Kram Anneli

Jessica sa...

hejsan och god fortsättning, här har vi börjat städa undan julen sakta men säkert och visst längtar man till våren då det vissa dagar är värsta snöstormen ute. Jätte fina bilder kram Jessica

Mitt hvite hus sa...

Heisan...masse flott i Green Gate..

dette merke har jeg fakti9sk ikke noen ting i her hjemme..



kos deg og nyt kvelden

klemme r

Fröken Fräken sa...

Jaaaa, ge mig lite härlig vår nu!! Men, det lär ju tyvärr inte hända, utan jag får hitta något sätt att stå ut till i april... härliga kataliger du får bläddra i å jobbets vägnar, önskar att jag fick sådana till mitt jobb!! :-D

StrandviksVillan sa...

Hejsan Mariette!
Har suttit och läst ikapp här nu, tiden räckte inte innan jul. Helt underbara inlägg och bilder, jag får nog återkomma till dom även nästa år :)

Hoppas ni alla mår bra och att olyckan inte känns lika tung och jobbig som från början...

Kram och gott nytt år!
Ann-Christine

UlricaA sa...

Åh så fint! Vad glad man blir! Gåsen var ju ursöt!!!! Ha ett härligt gott nytt år! Kramar!

gamla skolan sa...

Åh ! Så mysigt och fräscht det ser ut ! Kul att få bläddra och längta lite . Kramar Susanne ♥

Källeboda lantliv sa...

underbart härligt porslin ..så vår fräscht ..vill ha allt ! men lite till får julen allt stanna kvar här ...men jag kan hålla med om att man börjar att längta efter vår nu ...men det dröjer nog ett bra tag till ..men du måste ju vara ute i god tid ..ha en fortsatt bra julvecka ..kram jeanette.kallebodalantliv

HEMLÄNGTAN sa...

Håller verkligen med dig!!! Det är ju SÅ ROLIGT när de nya katalogerna kommer och nu är vårlängtan stor.
Själv ska jag faktiskt kolla igenom Lisbeth Dahl ikväll som förhoppningsvis blir en ny leverantör för mig. Har du Lisbeth Dahl?

Kram, Jenny

LOPPISLIV sa...

Hej Mariette! Ohhh så fint med lite pasteller och tulpaner, greengates fina mönster och färger blir man glad av :-) Nu längtar jag efter att få städa ut julen och få in vår i huset, lite pasteller är aldrig fel mot det vita. Kram på dig //Paula

Vintage House sa...

Hej
Ser härligt ut och sitta och bläddra.
själv har jag inte ens tänkt vår än...
kram
sandra